Call Centrum

Naše společnosti zajišťuje provoz call centra pro klienty Severomoravských vodovodů a kanalizací Ostrava a.s.

Na bezplatné lince 800 292 400 zajišťujeme:

  • Příjem hlášení poruch, jejich zápis do SW Poruchové služby, informace o již probíhajících poruchách a odstávkách, vyřizování stížností na kvalitu a tlak vody
  • Vyřizování dotazů ekonomického charakteru:
    • Fakturace vodného a stočného
    • Žádosti o splátkové kalendáře
    • Změnu způsobu platby, žádosti o opisy faktur
    • Žádosti o provedení změny odběratele, zrušení odběrného místa
  • Příjem reklamací, jejich zápis a předání odpovědnému pracovníkovi
  • Zpracování hlášení o stavu vodoměrů
  • Vyřizování technických požadavků:
    • Vytýčení sítí, vyhledání poruchy, dotazy na existenci vodovodní a kanalizační sítě
    • Dotazy na průběh odstraňování poruch, na ohlášené plánované odstávky vody, informace o náhradním zásobování pitnou vodou
    • Žádosti o odkalení přípojky, výměnu vodoměru, zaplombování vodoměru, úřední ověření vodoměru, přeložky a rekonstrukce vodovodních přípojek
    • Vyčištění kanalizace, vývoz septiku, přeložky a rekonstrukce kanalizačních přípojek
  • Vyřizování požadavků pro oddělení vyjadřování
    • Postup při zřizování vodovodních a kanalizačních přípojek, informace k vyplňování žádostí o stanovisko, dotazy na již podané žádosti o vyjádření.